onsdag 9. november 2011

Har du barn som sliter med matematikken?

Dette er ikke noe uvanlig, og det finnes mange ulike metoder å lære på. For mange er det bare å finne den ene riktige metoden som gjør at barnet greier å knekke koden :)

I Sjarmtrollparty har vi flere produkter som er til for å hjelpe i akkurat slike situasjoner.

De bøkene vi har er laget slik at de skal være morsomme å arbeide med, samtidig som de gir innføring i matematikk, bokstavlæring, lese og skrive læring.


LEK = LÆRING!

Et morsomt matematikkspill :)

Dette pengeskrinet er i norsk valuta, spesielt laget for norske barn.
Sedlene er laget i en papirtype som gjør at de ikke kan rives istykker.
Genialt å bruke i butikklek eller i sammenheng med skolearbeid :)

Skriv og vask bort gjelder i alle disse bøkene :)

Matematikk bøker som er morsomme og fengende for barna :)

Klokkeboka vår er bare helt genial, den lærer bort både vanlig klokke og digital klokke :)






1 kommentar:

  1. Hei!

    Tusen takk for en utrolig koselig kommentar på bloggen min! Det lyser opp i hverdagen. Så bra at du liker den. Jeg føler at det er en hårfin balanse mellom å ha en negativ blogg og det jeg har! Hvordan syntes du jeg klarer meg? blir der for mye negativt?
    Så synd at jeg ikke får lagt deg til som "venn", skulle gjerne fulgt bloggen din. mye inspirasjon å hente her!

    hilsen Tonje W Olsen
    tonjewestolsen.blogg.no

    SvarSlett

Sett gjerne spor etter deg :)