tirsdag 15. november 2011

Heklet hals

Har i det siste lest mange blogger, og funnet meg flere nye jeg vil følge :)
Og for en inspirasjon det er, er jo så mange der ute som er fantastisk flinke til å strikke og hekle de vakreste plagg til store og små :)
Jeg blir mektig imponert, og får enda mer lyst til å lære meg mer!

Men når inspirasjonen kribler og fingrene klør etter å få begynne på noe nytt og spennende, så blir det gjerne flere ting på engang... 

Heklet en hals uten mønster, kun slik det falt meg inn, og her er den.
Alpakka garn



Er nå igang med et heklet skjerf, mønster fra Drops, men i Dalegarn jeg hadde liggende..
Et veldig dårlig bilde, men har kun webkameraet jeg kan bruke for tiden :(
Men her er de fire første lappene, fargene lilla og svart.
Håper dette blir pent nok til en julegave :)


Ellers undrer jeg på om det fins noen treff her i Akershus? 
Hadde vært moro å vært med engang :)







1 kommentar:

  1. Hei. Så hyggelig at du vil følge bloggen min. Disse skjerfene/sjalene er utrolig fine og enkle å strikke. Du finner oppskrift her:http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=120&d_id=19&lang=no
    Det fine er jo at man kan strikke de i så mye ulike fargekombinasjoner og garntyper, og hvor store eller små man vil ha dem. I tillegg variere kanten hvis man vil hekle litt ulike kanter rundt. Har laget veldig mange av disse etterhvert, og alle er i bruk. Lykke til med nye prosjekter.

    SvarSlett

Sett gjerne spor etter deg :)