torsdag 15. mars 2012

Lille luring sett fra Pickles foreløpig uten lue :)


Helt dilla på strikk te mitt nye tantebarn som kommer til verden i sommer :)
Koser meg sånn og vet at de blir så godt mottatt :) og jeg finner stadig noe jeg får lyst til å strikke, men tenker at siden han kommer på sommeren, og det faktisk er en stund til kulda kommer, så skulle jeg funnet noe sommerlig å strikke...hmmmmm
Har du forslag til meg?

Var på strikkekafé sist lørdag hos Mauds Garn i Lillestrøm. 
Det er så koselig der, og trivelige damer. Lærte hakking, og det var jo ganske moro, og så enkelt dah!!! Må prøve meg på mønster etterhvert, når babystrikkinga har lagt seg litt ;)

Det er strikkekafé igjen førstkommende lørdag, og alle som har vært der før og som ikke har vært der er velkomne. Kaffeservering, godt med skravling og myyyye håndarbeid :):) det kan vi like! 
Spørs om jeg får det til denne gangen, da mannen er bortreist, og ingen barnevakt i sikte. Men kan vel ta en liten Lillestrøm tur med barna, og stikke en snartur innom for å si hei :):)
Adressen til Mauds Garn:
Voldgata 7, Lillestrøm Tlf 63810035 
Anbefaler å parkere i parkhuset i samme bygg, vegg i vegg. 20-30 kr alt ettersom om du parkerer oppe eller nede, mot oppi mot 70kr på andre sida av veien!!!

Vel, da tar jeg kveld her, og håper alle der ute får ei kjempe fin helg!


Klemmer






1 kommentar:

  1. Så synd du ikke fikk kommet i dag Linda ;o) Vi savnet deg. Jeg sitter og grubler på et aldri så lite strikketreff hos meg neste søndag. Mann og barn er borte, så da kan mor invitere til kaffe :) Hilsen Marita fra kafeen hos Maud :)

    SvarSlett

Sett gjerne spor etter deg :)