lørdag 4. februar 2012

Endelig!!

Jeg har ikke hatt kamera den siste tiden, men fikk endelig ladet opp batteriet på canon kameraet vårt. Er jo bare å putte minnekortet i maskina, så enkelt :)

Her er noe jeg har strikket siden nyttår :)

 Brukte Katia Inca, samme som luelommeskjerfet jeg lagde.
En deilig hals jeg nå har prøvd i - 21, og som var utrolig varm og god :)

 Smette skjerf i patent strikk :) tykt og godt, og blir brukt fast i barnehagen :)
Under er også et mørkeblått smetteskjerf som jeg strikket litt kortere enn det lyseblå og et par tykke spiralsokker :) Gutten min som er eier av dette :)


 Smetteskjerf og lue i patentstrikk til ei lita jente, har ingen å gi det til enda, men håper da det dukker opp ei tuppe som trenger noe varmt...

Et par ullsokker i effektgarn. Har ingen eier enda, men dukker vel opp det også etterhvert :)

To grytekluter laget av godt bomullsgarn :) til meg selv :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sett gjerne spor etter deg :)