søndag 19. februar 2012

Søndag igjen og kan ikke strikke for tida :(

Ryggen min har låst seg midt mellom skulderbladene, og jeg kan ikke strikke. Hva gjør man når man ikke kan ha strikketøy mellom fingrene da??? Kjenner jeg blir sååå frustrert. Bare sitte her liksom... prøver å lese bok da, men så tenker jeg på alt jeg vil strikke eller hekle, og blir småstresset...

...Meeeen jeg har lurt meg til å sy ferdig og montere noe småtterier som skal sendes i morgen :)


I går var en ille dag for ryggen, men greide å komme meg ut med minstemann og leke litt med han :) Lagde noen snølykter, noe han syntes var veldig morsomt :)


Vel ellers har jeg to prosjekter på gang, en kjørepose og en ullvest. Men vet ikke når jeg får begynne å strikke igjen, må vel først greie å bevege meg som normalt igjen :( håper det går j..... fort, er møkkelei av å vente allerede!!





6 kommentarer:

  1. vonde rygger er ikke godt. Min løsning har blitt voltaren GEL - som jeg kjøper i utlandet ..... Med en gang jeg kjenner noe, smørrer jeg på og det gjør underverker. Veldig greit å slippe å stappe innpå piller for alt mulig. (vet ikke om den finnes i Norge, muligens på resept?)
    God bedring med rygg og skuldre
    Ha en fin fastelavnssøndag

    SvarSlett
    Svar
    1. Har heldigvis liggende en gel, så tenkte å prøve den. Endelig litt bedre, men kan ikke på jobb uka her desverre. Men skal nu prøve meg så smått på litt strikking hehe :)

      Slett
  2. Takk for trivelig besøk hos meg:-) Hørtes ikke bra ut den ryggen din.... Jeg vet du får kjøpt smertestillende gel på apoteket her også og det kan vel være verd å prøve.
    Ønsker deg god bedring og følger deg videre:-)

    SvarSlett
  3. Irriterende å ikke kunne gjøre det man har mest lyst til.
    Du får set om du finner ei enda mer spennende bok :-)

    SvarSlett
  4. Heisann Linda:)Tusen takk for en kjempehyggelig mail fra deg nå,,og du skal hvite at dette satt jeg kjempestor pris på:)Og det du fortalte kjennner jeg meg godt igjen i nå,,,men skal på ferie om 3 uker,,og når jeg er tilbake igjen da skal jeg gå til anskaffelse av en ny liten fugel som skal få min oppmerksomhet igjen:)Det er så tomt og rart her,,ikke noe kvitter,,så er tungt. Men nå har du fått ordnet med kommentarfeltet,,så dette var supert:) Har jo sett alt det fine du lager,og du er utrolig flink. Så her skal også jeg følge med. Ryggen er ikke god skjønnr jeg,,kjenner til dette selv,,men syntes du burde gå til en fysioterapaut og få knadd opp litt,,og lært deg noen øvelser du kan bruke hjemme også. Søk litt på nettet,,så kan det hende du finner noen øvelser du kan bruke nå.
    God bedring og en fortsatt fin dag ønsker jeg deg:))

    SvarSlett
  5. Så synd med ryggen din. Kjenner igjen den følelsen av ikke å kunne ha noe i fingrene, det er veldig kjedelig. Hva kan jeg foreslå..? Tegne og drodle med ungene med musikk i bakgrunnen er koselig... og veldig beroligende. Ellers ser jeg at de andre froeslår ulike behandlere, så da vil jeg slå et slag for den jeg mener er best for låsninger i ryggen: kiropraktor. Et klikk her og et der, og vips, så er man om ikke msertefri, så i alle fall mye mer bevegelig! :-) Men du har sikkert din egen metode? God bedring i alle fall!

    SvarSlett

Sett gjerne spor etter deg :)