søndag 25. november 2012

FLERE PROSJEKT ER FERDIG
 
 
Jeg bare elsker småstrikk, det er så fort gjort, og jeg blir ikke lei :)
Har noen ufoer liggende, som er av type større prosjekt, og håper jeg snart får orken tilbake til å fullføre de!!
 
 
Men her er noe smått jeg strikket for litt siden, klar til levering ;)
 

Garnet er fra pickles, og er bare så deilig og mykt! Er også det garnet jeg brukte til hjertene utenpå muffa jeg lagde, disse trådene er kjempe deilig og perfekte til å ha inni muffa :):)
SUPER MYKT garn, varmt og godt!
 
 
 
Så har jeg to prosjekter som ikke har fått nye eiere. Mine tante barn har fått ponsjo, og diverse andre plagg, så disse blir bare liggende de da...
 

Så om noen ønsker å kjøpe en av disse, er det bare å fra. Siden garnet har en bra pris, tar jeg 150,-.
 
Den andre skal jeg pakke inn sammen med noe annet strikk og en leke i julekalenderen sønnen min skal gi i barnehagen. Disse gavene barna tar med seg, går til fretex, og derfra direkte til noen som trenger det :) Supert tiltak, og morsomt for ungene å oppleve at de gir noe som er så godt for noen andre :) :)
 
 
 
 
Ha en fin ny uke :)
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sett gjerne spor etter deg :)