søndag 18. november 2012

ØLVOTT, KAKAOVOTT, TURVOTT...kall det ka du vil ;)
 
 
Har kastet meg ut i "ølvott" epidemien :) men har funnet ut at man må ikke drikke bare øl med den, hva som helst.
 
Her er min aller første ølvott! Lagde min egen vri med mønsteret, synes det da ble enklere å lage den, men resultatet blir nu mersom det samme :)


 
Så denne ble populær som en turvott hos datteren min :)
Påskriften Louis vel og merke, drømmegutten fra One Direction, og denne blir med på Leirskole til Valdres til uka. Hun fant ut at den er perfekt når de skal spise utendørs i kulda :) Cool!! Jeg digger at datteren min liker strikkatingene jeg lager til henne :)


 
Ellers så er jeg nå på utkikk etter lokale sammen med ei venninne, vi har planer om å starte salong her i Fetsund. Desverre må vi nok smøre oss med tålmodighet, da det ikke finnes et eneste ledig lokale for tiden...
Hvordan skal et sted vokse næringsmessig når det ikke finnes muligheter for å kunne skape flere tilbud til forbrukerne her i området? Er liksom ikke bare å bygge oss et eget bygg liksom...har da ikke vunnet i lotto heller :(
Men vi får vel bare holde motet oppe, og håpe at noe dukker opp snart :) For spennende vil det absolutt bli om vi får komme igang!!!!
 
 
Vel, det var det for denne gang :)
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sett gjerne spor etter deg :)