mandag 19. november 2012

TO NYE LUER og
HÅPET OM Å KUNNE STARTE NY SALONG <3 <3
 
 
Har strikket et par luer nå i høst, datteren min skulle ha den ene:
 
 
...og venninna mi si datter skulle ha den andre:
 
 
Det som er den største stasen med å gi bort det jeg har lagd, er å se at det faktisk blir brukt :)
Kjenner jeg blir rørt og så inderlig glad, for bruker jo faktisk endel penger og mye tid på å lage alt.
Mitt største ønske for tiden er ei strikkemaskin, det hadde virkelig vært noe :)
Hadde blitt endel strikk jeg kunne solgt da, det er helt sikkert :)
 
 
For tiden er jeg og ei venninne på utkikk etter et lokale her i Fetsund. Vi ønsker oss noe nede i sentrum, hvor vi daglig blir sett :)
Jeg er utdannet aromaterapeut, og venninnen min er fotterapeut. Hun driver også en Tone Lise Salong i Oslo, men vil ha flere hun kan drive på sikt.
Dukker det opp et lokale, kommer jeg til å hoppe på noen kurs, slik at jeg har flere bein å stå på. Planen er at jeg i tillegg til salongen skal kunne reise rundt til bedrifter, for å gi bedriftsmassasje.
En ting skal være sikkert, når man venter på noe, ikke finner noe,
så går tiden så utrolig tregt. Skulle jo helst startet opp i går!!!
Det vi kan tilby etterhvert, vil være mer enn disse to behandlingsmetodene, men enda vil dette være en liten hemmelighet :)
Men må nok smøre oss med tålmodighet, og håpe at noe dukker opp snart :)
 
Dette har vært en drøm jeg har hatt siden før jeg utdannet meg,
har hatt en liten salong for mange år siden, men da jeg flyttet fra bygda, ble det aldri til at jeg fikk startet opp på nytt igjen. Men har tatt benken med hjem til folk en periode, litt mer tungvindt, men fikk iallefall holdt vedlike og ikke glemt kunnskapene mine :)
 
Gråpusen vår vet å bruke tiden på det han VIL!!
 
"Tiden er gullmynten i ditt liv.
Den er det eneste du har, og bare du selv kan bestemme hvordan den skal brukes.
Pass godt på at du ikke lar andre mennesker bruke den opp for deg."
 
Skal prøve å ta til meg disse ordene og nå målet mitt denne gangen :)
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sett gjerne spor etter deg :)